Izdvojen Glas - OCD ili „Stvaramo nova poznanstva“

Lošinjskom rivom ponovno zamirišala Slavonija (Foto)

Projekt Zelena i plava Hrvatska jedinstvne je projekt čiji je cilj objediniti ono po čemu je Hrvatska najprepoznatljivija u  kombinaciju glazbenog, gastro i zabavnog turističkog doživljaja.

Projekt je to u kojemu sudjeluju brojne udruge, OPG-i, KUD-ovi, izvođači glazbe, ugostiteljski objekti i djelatnici, kao i pojednici koji na brojnim aktivnostima doprinose atraktivnosti programa organiziranog u okviru projekta.

Iako se na prvi pogled čini da se radi o odvojenim tematikama - glazba i gastronomija su u Hrvatskoj oduvijek bile povezane putem različitih slavlja - od dana zaštitnika mjesta pa sve do samog vjenčanja, jer se od pamtivijeka na svim slavljima kombinirala autohtona glazba sa pučkim jelima karakaterističnim za pojedino podneblje.

TZNG M Losinj 2015 NGB 008

Projekt povezuje zelenu, dakle kontinentalnu i plavu Hrvatsku kroz uspješan glazbeno - scenski mix slavonsko - mediteranskog izričaja u kombinaciji  s gastronomsko - turističkim projektom pri čemu je poseban naglasak stavljen na domaći brand  i  autohtone gastro delicije.Uz glazbeno-zabavni program  projekt nudi i sadržaj pod nazivom „Zeleno i plavo - ukusno i zdravokojim se,  kako  i  slogan kaže, povezuje zelena  i  plava Hrvatska, isključivo kroz okuse i mirise nacionalno, regionalne gastronomije.. Riječ je o turističko  promotivno   izložbeno  prodajnom sadražju koji je   koncipiran   na  tradicionalnom,  eko -etno  i  modernom  izričaju  Turistički dio promovira atraktivne destinacije, ugostiteljske objekte, tradicijsku baštinu, kulturne znamenitosti, umjetnine  i  duhovne vrijednosti kojima se njeguje  i  čuva izvorna ljepota naše domovine.“Čuvamo  i  njegujemo  okuse  tradicije  -  jela  od  starina  prave  su  delicije“, svojevsrni jee gastronmski dio čitave priče koji, na jdno mjestu, prezentira vrhunske specijalitete  i  promovira kulinarske udruge koje aktivno djeluju  na predstavljanju autentične kuhinje sa jelovnicima iz knjiga baštine, te očuvanju tradicijskih  i  kulturnih dobara.Poseban naglasak stavljen je na program  „Domaći brend je trend“  čiji je primarni cilj promocija izvorne kvalitete  i  brendiranje domaćih proizvoda. Neizostavni dio ovog top turističkog proizvoda je i takozvani   „Slast Fest“  temeljen na programima  „Slatki okusi mediterana“ i  „Pitijada“, kroz pripremu  i  prezentaciju kontinentalno  -  mediteranskih slastica, ali i promotivnu prodaju autohtonih slatkih delicija.Izložbeno - prodajni dio obuhvaća prezentaciju  i  degustaciju gastro delicija, pripremu specijaliteta prema domaćoj recepturi uključujući  i  promotivnu prodaju, te razna natjecanja  u  kulinarskim sposobnostima.

TZNG M Losinj 2015 NGB 001

TZNG M Losinj 2015 NGB 002

TZNG M Losinj 2015 NGB 003

TZNG M Losinj 2015 NGB 004

TZNG M Losinj 2015 NGB 005

TZNG M Losinj 2015 NGB 006

TZNG M Losinj 2015 NGB 007

TZNG M Losinj 2015 NGB 008

TZNG M Losinj 2015 NGB 009

U  realizaciji  gastronomskog  dijela  programa  sudjleuju  proizvođači  prehrambenih  namirnica, ribolovna društva  i  udruge,  lovačka  društva,  udruge  kuhara,  proizvođača, mali, ali i već nadaleko poznati i renomirani OPG-i..U  okviru  izložbeno - prodajnog  dijela  programa  projekt plave i zelene Hrvatske nudi  i  mogućnost  izlaganja  rukotvorina,  unikata,  suvenira,  umjetnina, vezova, tradicijskih  obrta  i  starih  zanata.Promotivno - turistički dio programa omogućava izlaganje  i  prezentaciju brošura, prospekata turističkih zajednica, hotelijerstva, ugostiteljskih objekata, OPG  -  obiteljsko poljoprivrednih gospodarstava, Eko - sela, udruga raznih proizvođača, poljoprivrednih  i  braniteljskih zadruga, te promocije knjiga specijaliziranih za  kulinarska  umijeća.Planirajući dugoročno sudjelovanje u ovom iznimnom turističkom projektu, grad Nova Gradiška i njeni čelni ljudi proteklu su godinu u Malom Lošinju potpisali Sporazum o suradnji plave i zelene Hrvatske koji, kako i piš eu dokumentu, predviđa kontinuirano unapređivanje  i promociju gospodarske suradnje, organiziranje sajmova, izložbi i trgovačkih kontakata,  sudjelovanje u izradi projekata u području ekologije, turizma i razvoja infrastrukture, kao i razvoja malih i srednjih poduzeća i investiranja.

TZNG M Losinj 2015 NGB 010

TZNG M Losinj 2015 NGB 011

TZNG M Losinj 2015 NGB 012

TZNG M Losinj 2015 NGB 013

TZNG M Losinj 2015 NGB 014

TZNG M Losinj 2015 NGB 015

TZNG M Losinj 2015 NGB 016

TZNG M Losinj 2015 NGB 017

TZNG M Losinj 2015 NGB 018

TZNG M Losinj 2015 NGB 019

Cilj spajanja kontinenta i morske Hrvatske je, kako je tom prilikom rekao gradonačelnik Malog Lošinja, Gari Capelli, je, prije svega „otvaranje vrata“ Slavoniji, poticanje kulturnih i sportskih kontakata i razmjena, kao i dugoročna suradnja organizacija civilnog društva.  Priliku da spoje zeleno i plavo, ali i goste Jadrana upoznaju s okusima i mirisima Slavonije ove su godine, u organizaciji članova udruge Čuvara pučke kulturne baštine „Tkanica“ iz Nove Gradiške dobili i brojni drugi vrijedni  i prepoznatljivi izlagači i proizvođači- uz „Tkanicu“ na Malom su se Lošinju predstavili i članovi udruge Zlatne ruke, obrt Mađarica, OPG Halambek, Obrt Miriam's. Zahvaljujući ovoj iznimnoj ideji, lošinjskom je rivom još jednom zamirišala Slavonija, predstavljajući tradiciju i baštinu našeg kraja, ali i oduševljavajući brojne domaće i strane goste.

UNITAS WebRadio On line:09:00-22:00 h Klikni i slušaj

UNITAS WebRadio Nova Gradiška

R Winamp R WMP

R Real R Quik

Openradio banner