Nove promotivne aktivnosti PPS destinacije „Moja lijepa Slavonija kraj Save“

Slavonija i Sava kao potencijalna top destinacija kontinentalnog turizma

I dok je Jadransko more odavno prepoznato kao izniman nacionalni turistički brend, kontinent, uz malobrojne časne iznimke, poput Istre i dijelovaa Gorskog Kotara, u tom smislu, još uvijek debelo kaska. Želeći prezentirati mogućnosti koje nudi kontinet, ali i afirmirati ruralni turizam Hrvatska turistička zajednica nedavno je pokrenula projekt PS destinacija s ciljem razvoaj i promocije atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone.S oznakom PPS destinacije trenutno se ponose 22 lokacije, njih 14 na moru i 8 na kontinentalnom području.Jedna od tih malobrojnih kontinentalnih je i PPS destinacija „Moja lijepa Slavonija kraj Save“ 

Članovi prestižnog savsko-posavskog društva, okupljeni u  PPS klub su TZ Slavonskog Broda, Grad Slavonski Brod, Turistička zajednica i Grad Nova Gradiška, TZ Županje, općina Babina Greda, Bebrina, Bošnjaci, Klakar, Oprisavci, Slavonski Šamac, Cerna, Davor, Drenovci, Gornja Vrba, Gradište, Gunja, Sikirevci, Stara Gradiška, Štitar i Vrbje. Sve su to općine, gradovi i Turističke zajednice čija je najveća vrijednost i posebnost rijeka Sava, te mogući kvalitetni turistički sadržaji koje Sava može ponuditi.Prva promotivna aktivnost PPS destinacije bila je nedavno snimanje promotivnog video spota kojim su, kroz zborsku pjesmu, kombiniranu sa sportsko-rekreacijskim sadržajima, predstavljeni sadražji  koji se mogu konzumirati na rijeci Savi.Spot u hrvatskoj i njemačkoj verziji  od ovih je dana dostupan svim potencijalnim gostima, ali i domaćim zaljubljenicima u kontinent, a u pripremi su nove aktivnosti koje će područje uz rijeku Savu  učiniti još bližim turistima. Riječ je zajedničkoj web stranici koja će postati aktivnom krajem mjesca kolovoza, nakon prikupljanja dovoljnog broa zanimljivih tekstova i fotografija s područja svih umreženih općina i gradova PPS destinacije „Moja lijepa Slavonija kraj Save“. Spot će biti objavljen i na društvenim mrežama  Hrvatske turističke zajednice.Dugoročno, PPS koncept podrazumijeva razvoj atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone koja bi Hrvatsku trebala pozicionirati kao zemlju koja i izvan glavne turističke sezone nudi posebne, autentične i privlačne turističke proizvode, dostupne cestovnim i zračnim prijevozom, kreirati nove motive dolaska i proizvode za različite potrošačke segmente i tržište posebnih interesa, prilagođene preferencijama kupaca u PPS razdoblju. Uz niz konkretnih zadaća koje se moraju odraditi prema pravilima HTZ-a, svaka destinacija mora osmisliti i realizirati i vlastite dodatne sadržaje i događanja.Bit će to prava prilika, ali i izazov geografsko iznimno atraktivnom području Slavonije i rijeke Save, ali i mogućnost da se, uz kvalitetno osmišljene sadražaje kakvi nam, na sreću, ne nedostaju, konačno, regionalno, pozicioniramo i kao istinski turistički brend. Široka duša poput ravnice, božanska gastronomije, vrhunska vina, bogatsvo folklorne baštine, još uvijek živa i prisutna tradicija, posebnost i autohtonost slavnosnkih sela, ali i brojne specifičnosti života uz rijeku, u svakom su slučaju top aduti područja odnedavno poznatog kao „Moja lijepa Slavonija uz Savu“.

UNITAS WebRadio On line:09:00-22:00 h Klikni i slušaj

UNITAS WebRadio Nova Gradiška

R Winamp R WMP

R Real R Quik

Openradio banner

HAV banner

Suradnici

 Logo  TZ GNG 1

 baner.romski portal

 UDD logi

LUNA logo

LAG baner